برج میلاد تهران

هتل های تهران بسیا رمتنوعند.

برج میلاد تهران

۲۷ بازديد
برج میلاد تهران بلافاصله پس از ساخت به نماد جدیدی از تهران تبدیل شد. این یک ساختمان چند منظوره است ، با افتخار در شمال تهران ایستاده و تقریباً از هر نقطه شهر قابل مشاهده است. برج میلاد ششمین برج بلند جهان و بلندترین ساختمان در تهران است. این نه تنها منظره ای پرنده از شهر بلکه برخی از فعالیت های تجاری و رویدادهای سرگرمی را نیز فراهم می کند.

معماری برج میلاد

طول برج میلاد 435 متر است. این ساخت و ساز با هدایت معمار ایرانی محمدرضا حافظی 11 سال به طول انجامید. در نتیجه این برج رسماً در تاریخ 20 فوریه 2009 توسط شهردار تهران در حضور 250 روزنامه نگار از سراسر جهان افتتاح شد. این برج شامل 5 قسمت است که شامل فونداسیون ، لابی ورودی ، شافت ، سازه سر و آنتن است. این لابی از 6 طبقه تشکیل شده است و شامل واحدهای تجاری ، سالن های نمایشگاهی و فودکورت ها می باشد. شش آسانسور بازدید کنندگان را در امتداد شافت بتنی با سرعت 7 متر بر ثانیه به طبقات فوقانی می رساند. سر برج از 12 طبقه تشکیل شده است. آنتن میزبان آنتن های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

فعالیت ها در برج میلاد تهران
معماری برج میلاد

برج میلاد بخشی از مرکز تجارت و کنوانسیون بین المللی تهران است. همراه با مرکز همایش ها و یک مرکز تجارت جهانی ، برج میلاد میزبان نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف است. برای بازدید کنندگان منظم ، علاقه اصلی عرشه مشاهده است که در بالای ساختار سر قرار دارد. منظره ای پانوراما و 360 درجه از شهر و کوهستان را فراهم می کند. علاوه بر این، می توانید از گالری هنری و موزه برج بازدید کنید. هنگامی که در بالای صفحه هستید، می توانید با مراجعه به یک رستوران گردان، صبحانه (آخر هفته) ، منوی ناهار و شام و فرصتی شگفت انگیز برای تماشای شهر در زیر پایتان تهیه کنید.

موقعیت برج میلاد تهران

برج میلاد در قسمت شمالی شهر واقع شده است. این منطقه به عنوان یک محله زندگی طبقه بالا در نظر گرفته شده و دارای چندین مرکز خرید، کافی شاپ مدرن و رستوران است. در قسمت شرقی پارک پردیسان که کنار برج میلاد است موزه حیات وحش و موزه تنوع زیستی وجود دارد. می توانید از پارک دلفین های میلاد دیدن کنید که 15 دقیقه پیاده تا برج فاصله دارد. آسان ترین راه برای رسیدن به برج میلاد استفاده از تاکسی است زیرا فاصله آن تا ایستگاه مترو کاملاً زیاد است. این برج به طور گسترده ای در بین رانندگان تاکسی شناخته شده است و راه های خروجی مناسبی از بزرگراه های اطراف دارد. با 15 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران ، پارک ملت ، پل طبیعت و پارک آب و آتش برسید.
موقعیت برج میلاد

در کجای برج میلاد اقامت کنیم؟

قسمت شمالی تهران که برج میلاد در آن واقع شده است پر از هتل های سطح بالا است. به عنوان مثال برخی از هتل های 5 ستاره تهران مانند: لاله، هتل پارسیان استقلال، هتل تاج محل و هتل اسپیناس پالاس یا هتل 4 ستاره سپهر AP اگر به دنبال محل اقامت با بودجه بیشتر هستید ، هتل 3 ستاره الماس یا هتل کارون اتاق های راحتی را ارائه می دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.