بهترین زمان سفر به کیش

هتل های تهران بسیا رمتنوعند.

بهترین زمان سفر به کیش

۹۱ بازديد

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ رویداد ها و فستیوال ها

اگرچه که تابستان از نظر آب و هوایی زمان خوبی برای سفر به کیش نیست اما به دلیل برگزاری جشنواره تابستانی، جزیره ی کیش میزبان گردشگران زیادی در این فصل است. این جشنواره آنقدر پر طمطراق برگزار می شود و آنقدر حال و هوای شهر در بازه ی جشنواره عوض می شود که باعث می شود هر گردشگری گرمای هوا را نادیده بگیرد.

 جشنواره تابستانه کیش هر ساله از 15 تیر تا 15 شهریور برگزار می شود. برنامه های شاد و مفرح و البته متنوع این جشنواره از قبیل برپایی کارناوال های شادی، اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، برگزاری تئاتر، جنگ ها و آذین بندی خیابان ها، تخفیف های مراکز خرید گردشگران بسیاری را جذب می کند.

 اما بهتر است این را در نظر داشته باشید که اگر برای خرید به این جزیره سفر می کنید تمامی مکان هایی که قرار است در آن ها باشید مانند هتل ها و ماشین و تمامی مراکز خرید دارای سیستم های سرمایشی بسیار مجهزی اند. با در نظر گرفتن این نکته می توانید رزرو هتل را هوشمندانه تر انجام دهید.

بهترین- فصل- مسافرت- به- کیش- از- نظر- شرایط- آب- و- هوایی

بهترین وقت سفر به کیش از لحاظ هزینه و خلوتی

زمانی که حرف از هزینه سفر به کیش به میان می آید بهتر است بدانید که این هزینه ها شامل دو بخش می شوند. اولا هزینه ی تور شامل بلیط هواپیما و هزینه ی هتل های کیش مانند هتل پانوراما کیش و دوما مخارج سفر مانند خرید و.. . این هزینه ها بسته به مواردی که انتخاب می کنید متغیر است.

تقریبا در تمامی فصول سال زمان هایی وجود دارد که قیمت تورها از دیگر مواقع پایین تر و خلوت تر هستند. در بهار، اواخر فروردین، در تابستان ماه مرداد، در پاییز، ماه مهر و در زمستان ماه اسفند، زمان های خوبی برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما با نرخ های کمتری اند. مقوله ی خرید نیز از این قاعده پیروی می کند. همچنین بهتر است بدانید نسبت به دیگر زمان ها، روزهای وسط هفته و زمان هایی که تعطیلی رسمی نیست، نرخ کمتری دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.