باغ کتاب تهران

هتل های تهران بسیا رمتنوعند.

باغ کتاب تهران

۲۳ بازديد
آیا شما نیز فردی علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی هستید؟ اگر این طور است باغ کتاب تهران به بهشت شما تبدیل خواهد شد؛ مکانی پر از کتاب که بتوانید به راحتی کتاب مورد نظر خود را پیدا کرده و استراحت کنید؛ بازدیدکنندگان می‌توانند یک فنجان قهوه سفارش دهند و کتاب خود را بخوانند. با ورود به این مکان جادویی مانند آلیس در سرزمین عجایب در یک کتابفروشی غول آسا خود را احساس خواهید کرد. باغ کتاب تهران این سرزمین عجایب است. مجموعه معماری خارق العاده باغ کتاب تهران در تپه های منطقه عباس آباد در ضلع غربی بلوار کتابخانه ملی، بزرگراه حقانی واقع شده است. ایده احداث باغ کتاب در تهران ایجاد یک خانه دائمی برای نمایشگاه های کتاب بود تا بتواند برای مطالعه بیشتر و یادگیری بیشتر تأثیر کمی بر جامعه بگذارد. همچنین برخی از غرفه ها برای خرید برای اسباب بازی ها و وسایل تزئینی مناسب یک سوغاتی کوچک خوب هستند.
باغ کتاب
باغ کتاب در منطقه بزرگی واقع شده است که متشکل از کتابخانه ملی ایران، مجموعه آکادمی های ایران و همچنین نزدیک به موزه باغ دفاع مقدس و پل طبیعت است. ساخت این ساختمان در منطقه وسیع دوستداران ادبیات در سال 2017 به اتمام رسید؛ بنابراین می توانید یک روز برای بازدید از این مکان ها وقت صرف کنید تا زمان زیادی را برای مکان های دیگری که هنگام سفر در تهران باید از آن ها دیدن کنید نیز از دست ندهید. این مگا مرکز خرید کتاب فقط مربوط به کتاب نیست و شامل پارک علمی کودکان، گالری های هنری، تئاتر درام، سینما، کافه و رستوران است. بنابراین می توانید در کتاب ها و وسایل تزئینی گشت بزنید، کتاب های انگلیسی بخرید، یک فنجان قهوه بگیرید و از نمای بیرونی لذت ببرید. مجموعه کتاب های باغ کتاب تهران بسیار بزرگ است و از آثار کلاسیک اروپایی تا ادبیات ایران را دربر می گیرد.
باغ کتاب تهران
بنای باغ کتاب خود یک منظره است و دارای یک زیگورات مانند طراحی از خارج است. روی این چوب چمن مصنوعی قرار دارد که باعث زیبایی آن می شود. این ساختمان شگفت انگیز معماری به عنوان ورودی ایران برای ساختمان سال 2018 در وب سایت Architectural Daily معرفی شد. باغ کتاب تهران یکی از مکان های جالب برای بازدید همه افراد است. خواه در سفر به صورت انفرادی، در کنار خانواده و یا فرزندان خود باشید چراکه می توانید اوقات زیبایی را در باغ کتاب تهران بگذرانید، مخصوصاً اگر به کتاب، بازی و معماری علاقه دارید.

بهترین کتاب آزمون آیلتس

نمرات آیلتس مورد قبول دانشگاه های سراسر جهان از جمله دانشگاه های کشورهایی مثل ایالات متحده آمریکا، انگلیس، کانادا، امارات متحده عربی، آلمان و غیره است. از میان دانشگاه هایی که نمره آیلتس را قبول دارند می توان به دانشگاه های معتبری مثل دانشگاه دیتون (University of Dayton)، دانشگاه متروپولیتن منچستر (Manchester Metropolitan University)، دانشگاه جورج میسون (George Mason University)، دانشگاه اوبرن (Auburn University)، دانشگاه هاروارد (Harvard University) و … اشاره کرد.

کتابهای آنلاین و آفلاین مختلفی برای آزمون آیلتس در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آنها و مطالب دیگر می توانید خودتان را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده و حداکثر نمرات را در آزمون نهایی کسب می کنید. با تمرین، صبر و داشتن عزم و اراده راسخ می توانید در این آزمون نتیجه خوبی بگیرید.

ما در این مطلب کتابهای پیشنهادی برای آمادگی در آزمون آیلتس 2021 را به همراه چندین نکته و راهنمایی در اختیارتان می گذاریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.