موزه و گالری جهان نما

هتل های تهران بسیا رمتنوعند.

موزه و گالری جهان نما

۳۶ بازديد
موزه و گالری جهان نما
بخشی از مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران، دو اتاق در موزه و گالری جهان نما پر شده است با نمونه ای کوچک؛ اما خوب به نمایش درآمده از مجموعه التقاطی هنر مدرن و باستان که توسط فرح دیبا ، عمدتاً در دهه 1970 جمع شده است. آثاری از وارهول ، پیکاسو و جوآن میرو با مصنوعات باستانی ایران و یافته های سایت های مکزیک و مصر و نمایشگاه های چرخان هنر معاصر ایران فضا مشترک دارند.

از سالوادور دالی تا اندی وارهول

امروز، موزه جهان نما برخی از تابلوهای نقاشی و مجسمه های سالوادور دالی ، میک جگر اندی وارهول ، مشخصات هنرمند گوگن و برخی از آثار پیکاسو را به نمایش می گذارد که مطمئناً ارزش بازدید دارد.

در میان تمام رسانه های ایجاد شده توسط بشر، هنر به هر شکل خود صلح آمیزترین و قابل فهم ترین پیام را در سراسر جهان منتقل می کند ، بنابراین می تواند به عنوان یک زبان مشترک و جهانی برای پل زدن فرهنگ های مختلف و گردهم آوردن ملت ها به کار گرفته شود.

بدون اغراق می توان گفت که موزه جهان نما گنجینه ای است که در قلب مجموعه نیاوران نهفته است و با به نمایش گذاشتن آثار شناخته شده ترین هنرمندان بین المللی همراه با نمایش شاهکارهای هنرمند ایرانی ، حس وحدت را تقویت می کند. قدم زدن در میان آثار زیبایی که در جهان نما نمایش داده می شود و برخلاف بسیاری از موزه های مشابه شلوغ نیست ، قطعاً خاطره ای فراموش نشدنی را برای علاقه مندان به هنر ایجاد می کند.

در اینجا، می توان هنر نقاشان و مجسمه سازان متمایز را تحسین کرد و با مشاهده تلاش آنها برای بیان عمیق ترین احساسات انسانی در یک فضای صمیمی ، الهام گرفت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.