بام لند تهران

هتل های تهران بسیا رمتنوعند.

بام لند تهران

۴۶ بازديد

بام لند تهران کجاست؟

 بام لند تهران

از حدود نیم قرن پیش غرب تهران مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ساختن مجموعه ورزشی آزادی و وجود پارک جنگلی چیتگر باعث شد این منطقه بیشتر شناخته شود. قبل از انقلاب هم مطالعاتی درباره ساختن یک دریاچه مصنوعی در این منطقه صورت گرفت.

این پروژه به دلیل کمبود بودجه مسکوت ماند. اما پس از انقلاب مطالعات روی این پروژه تکمیل شد و با اختصاص بودجه ساخت دریاچه چیتگر شروع شد. استقبال از دریاچه به چیتگر به حدی بود که ساختمان‌ها و مراکز تفریحی زیادی هم در کنار این دریاچه قرار به وجود آمدند که یکی از آن‌ها بام لند تهران بود.

وقتی به قول کارشناسان اقتصاد بین الملل، ایران بکرترین بازار بزرگ جهان است. طبیعتا وجود مرکز خرید و تفریحی زیبا و بزرگی مانند بام لند توجیه اقتصادی هم دارد. مرکز خرید بام لند نخستین مرکز خرید خطی در فضای باز در ایران است. این منطقه با مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰۰ متر مربع در یکی از خاص‌ترین مناطق تهران واقع شده. معماری بام لند با ترکیب معماری قدیمی ایرانی و المان‌های مدرن و لوکس ساختمان‌های بسیار زیبایی به وجود آورده‌اند. ساختمان‌های ۳ طبقه‌ای که هم ستون‌های تخت جمشید و هم بادگیرهای یزد در آن خودنمایی می‌کنند.

 

تفریحات بام لند تهران


بام لند تهران یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مراکز تفریحی و تجاری در تهران است.

بام لند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری تهران، همه امکاناتی که برای خوشگذرانی احتیاج دارید را فراهم کرده است. دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز گرفته، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع. امکانات بام لند تهران باعث شده تا همه روزهزاران نفر از این مکان بازدید کنند. وجود کافه و رستوران‌های زیاد و رو به دریاچه چیتگر که چشم اندازی منحصر به فرد دارند، از جذاب‌ترین دلایل رفتن به باملند است. وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و…. باملند را از سایر مراکز تفریحی تهران متمایز کرده است. علاوه بر این تخفیفان همیشه پیشنهادهای متنوع از تخفیف باملند را برای شما مهیا کرده است. در ادامه به معرفی تمامی مراکز تفریحی در این منطقه می‌پردازیم.

 

پیاده روی در بام لند


پیاده روی در بام لند در هر فصلی از سال لذت بخش است.

کسانی که با هیجان، خرید و رستوران میانه خوبی ندارند و می‌خواند از طبیعت لذت ببرند، باید پیاده روی را انتخاب کنند. پیاده روی در کنار سواحل دریاچه چیتگر و باملند آن‎‌قدر ارزش دارد که حتی از شرق تهران هم فقط برای پیاده روی به باملند بیایید. وقتی یک طرف شما دریاچه چیتگر باشد و طرف دیگران ساختمان‌های زیبای باملند، چرا باید فرصت پیاده روی در این منطقه زیبا را از دست بدهید؟ تنها کافی است تا وارد مسیرهای پیاده روی بشوید. علاوه بر پیاده روی مسیر دوچرخه سواری دریاچه چیتگر هم پیشنهاد خوبی برای شما است تا علاوه بر آب و هوای خوش دریاچه چیتگر از تماشای پرندگان دریاچه و چشم انداز‌های اطراف هم لذت ببرید.

 

رستورانهای بام لند


رستوران های خوب تهران در بام لند چشم انداز زیبایی از دریاچه چیتگر را ارائه می‌دهند.

امروزه شکم‌گردی تبدیل به یکی از تفریحات خاص تهرانی‌ها شده و چه بهتر که این تفریح هیجان انگیز را در بام لند تهران انجام دهیم. یکی از بهترین جذابیت‌های مرکز خرید باملند، رستوران‌ها و کافه‌های آن است. بیشتر این رستوران‌ها از تراس‌های ساختمان‌های مرکز خرید بام لند استفاده می‌کنند تا چشم‌انداز منحصر به فردی از دریاچه چیتگر را در اختیار شما قرار دهند. در رستورانهای باملند هر نوع غذایی که دلتان خواست را می‌توانید پیدا کنید. از غذاهای عربی و لبنانی گرفته تا کباب‌های ایرانی رستوران رفتاری، استیک‌های خاص ممد استیک و کافه رستوران‌هایی که انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کنند. پیشنهاد ما این است که در زمان غروب آفتاب از این رستوران‌ها استفاده کنید که چشم انداز بسیار زیباتری دارند. شما می‌توانید در تراس این رستوران‌ها بنشینید و از چشم‌انداز زیبای این منطقه لذت ببرید.

برخی از این کافه‌ها و رستوران‌ها در فضای باز باملند واقع شده‌‌اند. فضای داخلی ندارند و صندلی‌هایی را در بیرون چیده‌اند و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های هیجان انگیزی را سرو می‌کنند. دکه‌ها را هم فراموش نکنید. این دکه‌ها اسنک‌های خاص و متفاوتی را با قیمت‌هایی بسیار مناسب عرضه می‌کنند.

 

لیست رستوران های بام لند

رستورانهای ایرانی: رستوران ته دیگ، رستوران دروازه طهرون، رستوران ایرانی سماک، رستوران چراغان و چلوکبابی رفتاری

رستورانهای بین المللی: رستوران باب البحر، رستوران بی کباب، رستوران روتی، رستوران رویال لانژ، رستوران کوبابا، رستوران زاهد العراقی، رستوران چینا باکس و رستوران ممد استیک هاوس

فست فودها: باروژ، برگر فکتوری، جوگریل، دونر لکوم، رولینجا، رومانا پلاس، چیکن فکتوری، نایابرای و فست فود شاخه زیتون

کافه‌های بام لند: آنتیکا کافه، ایلی کافه، بابا کافه، بستنی ورف، چای بار رستا، کافه آمفی، کافه امضا، کافه بالن رویایی، کافه باپاری، کافه دوکاتی، کافه رستوران لانجین، کافه رستوران ویکولو، کافه روژ، کافه شمرون، کافه قمر، کافه لایم پلاس و کافه ورف

 

برندهای جذاب در مرکز خرید بام لند


اکثر برندهای معروف در مرکز تجاری بام لند نمایندگی دارند.

فروشگاه‌های بام لند اولین مرکز خرید خطی ایران را تشکیل داده‌اند. ۱۲ ساختمان ۲ طبقه که برندهای باملند معمولا در طبقه همکف واقع شده‌اند. مرکز خرید باملند طیف وسیعی از برندها را عرضه می‌کند. در این مرکز خرید شما از زیورآلات گرفته تا پوشاک و لوازم الکترونیک را می‌توانید تهیه کنید. کسانی که اهل مد و لباس‌های شیک هستند، برندهای موجود در مرکز خرید بام لند برای آن‌ها حکم بهشت روی زمین را دارد. فروشگاه‌های باملند در طبقه همکف و زیر همکف ساختمان‌های مرکز خرید باملند واقع شده‌اند. از فروشگاه‌های مد و لباس گرفته تا فروشگاه‌های ساعت، طلا و جواهر و فروشگاهای لوازم ورزشی را در بام لند تهران می‌توانید مشاهده کنید. برندهای این مرکز خرید از معروف‌ترین برندهای دنیا هستند. شما می‌توانید برندهایی مانند منگو، بنتون، جین وست، ال سی وایکیکی، آنتونی موراتو، کیا گاری، سواچ، آدیداس، ریباک و… را می‌توانید در این مرکز تجاری پیدا کنید.

جاذبه های اطراف مجموعه بام لند در تهران

بازدیدکنندگان این مجموعه می توانند از دیگر جاذبه هایی که در کنار بام لند در تهران قرار دارند هم بروند.

  • آبشار تهران در فاصله ۷ کیلومتر
  • پارک جوانمردان در فاصله ۱۰٫۵ کیلومتر
  • شهربازی ارم در فاصله ۱۲ کیلومتر
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.