پیست اسکی توچال

هتل های تهران بسیا رمتنوعند.

پیست اسکی توچال

۳۲ بازديد
توچال
واقع در بین دو دره، دور از هیاهو و شلوغی شهر می توانید یکی از آرام ترین و محبوب ترین استراحتگاه های اسکی یعنی پیست اسکی توچال را پیدا کنید. گذراندن یک شب در هتل پیست اسکی توچال بسیار خارق العاده است که سزاوار تجربه حداقل یک بار تجربه و لذت بردن از آن است. پیست اسکی توچال در 3944 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده و پنجمین استراحتگاه بلند در جهان است. این مکان مناسب برای سفرهای اسکی یک روزه از تهران است. با 50 دقیقه سواری "گوندولا" پس از آنکه به آنجا رسیدید می توانید یک روز کامل اسکی را در بالاترین پیست اسکی ایران سپری کنید.
قرار بود پیست اسکی توچال یکی از بزرگترین استراحتگاه های جهان باشد. با این حال، به دلیل مشکلات ناشی از جنگ ایران و عراق فقط دو پیست راه اندازی شد که یکی از آن ها در ارتفاع 2935 متری قرار دارد و دیگری در قله توچال. با این حال اکنون فقط پیست اسکی در قله فعال است. پیست اسکی توچال نیز توسط IFS به عنوان "International Ski Resort" شناخته شد و چندین مسابقه بین المللی اسنوبورد در این کشور برگزار شده است.
پیست توچال
در حال حاضر ایستگاه هفتم توچال، با 2 بالابر صندلی و 1 بالابر دکمه ای از نوامبر تا اواخر ماه می برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی آزاد است. پیست اسکی توچال دارای یک هتل و دو رستوران است. عمق برف در پیست اسکی توچال بین دو تا چهار و نیم متر متغیر است و برای اسکی از نوامبر تا مه مناسب است. اگر نمی خواهید وسایل خود را بردارید در پیست اسکی توچال اجاره اسکی در دسترس است. در اسکی توچال یک مدرسه اسکی نیز برای اسکی بازان مبتدی، متوسط و حتی پیشرفته وجود دارد.

تله کابین توچال

یک تله کابین تا قله توچال در ارتفاع 3944 متری وجود دارد که به اسکی باز کمک می کند تا در کوه های شمالی تهران در هر زمان و فقط در 5 کیلومتری میدان تجریش اسکی کند. تله کابین پیست اسکی توچال در واقع یکی از طولانی ترین تله کابین ها در جهان است که بیش از 7.5 کیلومتر طول دارد و از ارتفاع 1600 متر شروع می شود و در ارتفاع 3750 متری از سطح دریا به پایان می رسد. این تله کابین با 7 ایستگاه در امتداد قله یکی از محبوب ترین ها محسوب می شود.
تله کابین توچال

هتل های توچال

شب ها وقتی چراغ های دنباله دار روشن می شوند، چشم انداز شگفت انگیزی نظر شما را جلب می کند. اقامت در هتلی که در نزدیکی این پیست قرار دارد می تواند بسیار لذت بخش باشد. هتل پیست اسکی توچال در ارتفاع 3550 متری واقع شده است و 7 تا 8 ماه از سال 26 اتاق و چهار سوئیت را به اسکی بازان ارائه می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.